marți, 5 mai 2009

atentie, se munceste

ma duc la medicul de familie de dimineata ... eu fac toate afacerile si iau toate hartiile stampilate de la asistenta dar e mai fitos sa spui ca mergi la medicul de familie si mai ales sa pari lovit de o boala incurabila cand te invoiesti de la munca !

si cum cautam eu un loc liber sa-mi las camila, ma fac dreapta si urc in spate la universitate, aproape de turnul cel nou refacut si aproape terminat, parchez animalul si o iau la pas spre policlinica

cand admiram sporul cu care se fac tot felul de lucrari la corpul A al Universitatii, imi pica ca din cer urmatoarea imagine inaintea ochilor :

- cladirea universitatii pe partea stanga
- distanta 2 metri pana la calea de acces in parcare
- aici stau sprijiniti in cot pe o bara de metal, ca veritabili ciobani, 2 supraveghetori de lucrare

aici incep sa ma apropii de ei si incep a trage cu urechea in speranta ca voi prinde cateva sfaturi utile pe care le primesc muncitorii; si nu astept deloc mult

o tanti cu chipiu de protectie [sa n-o ploua cu frunze si flori de mai pe cap] pe care o sa o numim in continuare Supraveghetoarea1 aka Supr1, deschide cartea cu povete si extrage cateva de maxima importanta pentru bunul mers al lucrarilor

Supr1:
- Haideti mai baieti ... !!! Ce am vorbit noi inca de ieri ?

Muncitor1:
- Da doamna ! Asa si facem !

Supr1:
- Daca mai serviti cate o "apa minerala" [NB*: un spritan alb], v-am rugat sa scoateti din cladire ambalajul ...

Muncitor1: [care acum imi pare a fi capul rautatilor]
- Da doamna ... asa am facut ... dar astea-s de la o berica ... au luat si baietii de dimineata ca era foarte cald ... si zapuseala ne dadea batai de cap

Supr1: [cu un zambet tamp pe fata]
- Ei ! Hai ca si pe acestea le puteati scoate ca si pe cele de ieri de la vin !

Muncitor1: [luand cu bratul cele 6 sticle de trotil autohton ieftin obtinut din malt si hamei]
- Uitati doamna ! Nu mai sunt !

Muncitor1: [aruncand si spargand sticlele de o gramada de moloz]
- Gata ! Oricum vroiam sa le scoatem din incinta ... ca asa scrie la regulament.

Supr1: [foarte fericita ca a rezolvat o alta problema spinoasa pe ziua de astazi]
- Asa e mult mai bine ! Sa nu vin mai tarziu sa gasesc ceva, ca nu stiu pe cine urechez !

tin sa precizez ca :
- era vorba de ora 8.30 dimineata cand caldura te sufoca
- cine nu serveste cate o berica la 8.30 dimineata ?
- muncitorii 6 la numar incercau sa fixeze o rama de tamplarie de pvc
- niciunul din ei nu purta casca de protectie sau vreun alt element de sigurantza si/sau semnalizare

plec spre centrul de multiplicare ...

Niciun comentariu: