marți, 3 noiembrie 2009

dragoste la prima auditie; din nou

Acum ceva vreme Matza facea la Silvia pe blog un comentariu recomandand o piesa muzicala; am furat piesa am ascultat-o si eu si am dat peste o trupa fantastica.

Nici ca s-ar fii potrivit mai bine pe gustul meu !

Sunt australieni, au o gramada de genuri amestecate in melodiile lor si se numesc The Cat Empire (myspace.com, wikipedia.com)

Am 3 albume si le ascult de 2 zile fara incetare ;)

Si pentru voi doua mici recomandari bestiale !!! :







Sarumana Matza !

3 comentarii:

Amrita spunea...

nu stii nimic =; muzica de calitate ce ti dau eu, nu astiaaa >:)

mitza spunea...

Melodia "One Four Five" trebuia sa postezi. Dar nu-i timpul pierdut. Da-i un "Edit".
Astea nici pe mine nu ma incalzesc.

mitza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.