joi, 19 noiembrie 2009

singura pana acum

sambata seara am incercat sa beau un rum in Mojo. dar nu s-a putut. era concert Silent Strike ...

sigur !!!

localul era aproape gol; cel putin la bar si in prima camera nu se puteau vedea decat vreo 2-3 musterii;

si cum pretul biletului era cat un pahar jumate de rum cu cola, lipsea cu desavarsire atmosfera de concert si pentru ca pe cei de la Silent Strike ii puteai auzi daca stateai in strada prin intermediul gurilor de ventilatie, am fugit spre LaBaza pentru rumul mult dorit

dar de curand, de cand Silvia a devenit fan Silent Strike pe facebook, am gasit singura melodie a celor de la Silent Strike care mi-a captat atentia in intregime





dupa o zi de la publicare :
dupa ce mi-am luat-o pe cocoasa de la Silvia (fara link aici ca-l aveti mai sus) am pus si un link catre blogul ei . Multumita acum ???

5 comentarii:

mitza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mut Fuşte spunea...

pai nu prea poti.

Mut Fuşte spunea...

dar sa ne pastram cuvintele la purtator ...

Ether spunea...

Auzi bai, sa-ti fie rusine. Mie cind imi scrii numele pe blog sa fie si-un link pe-acolo!

Ether spunea...

Multumesc, te iubesc.