duminică, 24 ianuarie 2010

o Tigara Uda

Putini stiu cum arata o Tigara Uda; putini din cei pe care ii cunosc eu.

Aseara eram chitit pe iesit in oras, golit mintea si lasat in voia gerului. Trebuia sa se intample ceva. Avusesem toata ziua un sentiment ciudat.

Incercarea mea de a renunta complet la tehnologie esuase inca de dimineata cand involuntar am ridicat ecranul laptopului. Nu am putut sa nu o fac. Reflex. Sunt dependent. Si asta nu a facut decat bine pentru ca prin intermediul YM-ului am fost chemat la o auditie de seara.

Zis si facut. Nu stiam mare lucru despre ce avea sa se intample. Imi cobor curul de la 20 de grade la -20 de grade. Stau 5 minute pe langa masina. Urc in casa si vin cu apa calda sa imi dezghet portiera :). Reusesc si dupa alte 10 minute broscuta prinde viata.

Trec si-l iau pe Fat Frumos si ajungem la locatia cu pricina. Dau sa incui masina. Surpriza ! Era atat de inghetata ca nu am reusit sa invart cheia in incuietoare. Mai stau 10 minute. O incalzesc bine ! Degeaba ! Era ca-n filmele cu prosti. Si dintr-o data imi aduc aminte ca am in portbagaj solutia de topit gheata. Scot capacul, scot capacelul si imping cu sete in portiera. A mers ca unsa! De altfel, dupa 8 ore in gerul napraznic de afara, aripioarele buburuzei erau inca dezghetate.

Intru si imi gasesc un scaun intr-un colt. Atat de stramt, incat primele 20 de minute a trebuit sa stau nemiscat cu hainele pe mine. Chiar la intrare, doi tineri ciupeau corzile chitarilor.

Incepe sa fie mai cald, putin fum, muzica, un ceai. Lumea incepe sa fredoneze. Imi dau si eu drumu la voce. Dar numai pentru ca putea fi cu usurinta acoperita de celelalte.

Cantam o gramada. Compozitii propri ale tinerilor dar si melodii neaose sau de peste hotare. Impresionant. Oare este vreo melodie care sa nu o poata canta Ana ?

Dragos se tine tare!

La fiecare 30-40 de minute o mica pauza. Si chiar era nevoie pentru ca acesti copii au tinut-o intr-un cantec timp de aproape 8 ore (cu pauze cu tot).

Treaba a inceput la 8 seara (pt mine) si s-a incheiat la 4 dimineata. 8 ORE!!! Orice fonfinela spiralis care apare pe sticla ar intra sub masa de rusine (si de epuizare)!

Ei, Ana si Dragos, sunt Tigara Uda si la sfarsitul lunii au concert de promovare. Pe 31 si 1.

Bravo !

2 comentarii:

Mut Fuşte spunea...

Draga reflectorule ... nu-s baieti ... pentru Ana pot garanta ca e cat se paote de fata ...

Mut Fuşte spunea...

next time be a person