joi, 4 martie 2010

show must go on

nu ne putem opri aici. e mult prea dragut. cineva ? bilete in randul intai ? nu-i ca la cinema unde nu vezi mai nimic in primul rand. de aici se vede totul. ba chiar o sa ai ocazia sa stai lanaga protagonist. un autograf.

acum cateva zile, sa tot fie vreo 5-6, m-am hotarat sa fac o trebusoara murdara. asa de murdara ca m-am mazgalit pe maini cu ea. am deschis Facebook-ul. am intrat in profil si am schimbat data nasterii. nimic mai dragut. si rezultatul nu s-a lasat asteptat. deloc.

de fapt nu stiu de ce am facut-o ca eram sigur ca oamenii te uita imediat ce nu mai au nevoie de tine sau pur si simplu nu insemni mare lucru. si asa e.

in afara de tine insuti, care vrei sa uiti mereu de ziua fatidica in care ai fost nascut, de familie (aici fiind vorba strict de mama, tata, frate, sora - caci alte rude te mai uita din cand in cand), de oamenii de la munca (de care nu scapi pentru ca Gafiteanu le stie pe toate - La multi ani, domnu') nimeni nu prea isi aduce aminte de tine. nici macar o data pe an. sunt oameni pe care ii cunosti bine. sau care te cunosc destul de bine. sunt persoane care au insemnat ceva sau care te-au facut sa insemni ceva. de tot felul, de tot soiul. diferiti dar toti la fel.

dar ce-i urmariti au fost strict cei de pe Facebook care astepta sa apara mic in dreapta un mesaj care sa-ti spuna a cui e ziua. si sa scrie ceva rapid pe pagina ta, sa scape.

ei bine, in afara de oamenii care au venit sa-mi zica prin viu grai la multi ani, nu prea ma intereseaza ce au zis altii.

un telefon merge la fel de mult chiar si de peste ocean. multumesc Anna! mereu pe faza la 12 noaptea desi eu sunt nascut la 7 dimineata. mamuca e valabil si pentru tine si pentru Anda.

si mult mai interesant este cum isi aduc aminte toti abia dupa eveniment de tine. mai o gluma, mai o maslina si se scapa unul [Ralucuto ti-o iei pe cocoasa daca te prind - mi-ai scris pe Facebook si mi-ai ruinat proiectul] si apoi toti vin cu urari tardive.

nu-i rau. dar macar daca ar fi sincere si nu din inertie. si daca e dupa SUNA! macar asa ii arati ca ai facut un efort ducand telefonul la ureche si consumand ceva calorii.

sms-ul. asta e semn ca ori ai sub 16 ani si nu ai bani pe cartela, ori esti prea zgarcit sa dai un telefon care poate ca nu costa nimic, ori vrei doar sa pari la curent cu ocazia ivita dar ti-e sila sa ai o conversatie cu respectivul.

bine mai pot interveni o gramada de alte lucruri. dar daca nu-ti aduci aminte de un om de ce-l mai tii langa tine?

poti ura chiar si in avans (cu cateva luni chiar) daca stii ca nu ai sa poti cand va trebui. sau iti poti pune o nota pe frigider cu cei sarbatoriti in ziua respectiva. sau poti pastra o agenda (ca mine) cu toate zilele de nastere. nu face asta pe net sau pe telefon. amandoua se pot strica sau pierde.

nici eu nu tin minte zile de nastere la fel ca si voi. dar nu va urez retroactiv. de fapt nu as ura deloc avand in vedere ca de la o varsta timpul ar trebui sa stea in loc sau sa incerce sa mearga inapoi.

multumesc in ordine celor care m-au urat:
mama, J, Carmen, Anda, Maria (PN) si apoi, cu mentiune si coronita, toti de peste zi.

I'll always smile just for show ...

Niciun comentariu: