luni, 21 februarie 2011

Da, m-ai enervat

SUNT mereu tânăr
AȘ VREA să pot avea acele 42 de minute, să călătoresc peste tot în lume
PĂSTREZ praful în camera-mi, mai mult decât trebuie dar niciodată mai mult de-un vârf de panseluţă
MI-AȘ FI DORIT mai mult soare
NU ÎMI PLACE să depind de ceva/cineva
MĂ TEM că vor dispărea yborurile low-cost
ÎMI PARE RĂU ... nu nu-mi pare rău
ÎMI PLACE să călătoresc
NU SUNT făcut pentru viitor(ul pe care multe îl doresc)
DANSEZ înainte şi după primul pahar cu rum
CÎNT ... dar rămâne între noi
NICIODATĂ n-o să refuz mâncarea bună
RAR mă gândesc la altcineva înainte să mă gândesc la mine
PLÎNG când tai ceapă
SUNT CONFUZ când mâncarea nu-mi iese bună
AM NEVOIE de coriandru proaspăt; de busuioc, cimbrişor şi alte câte şi mai câte ierburi în aceeaşi stare ca şi coriandrul
AR FI TREBUIT să rămân în Londra
AȘ PUTEA să tac şi să fac

Editare târzie: am reparat vitorul.

7 comentarii:

Ether spunea...

It's so you! Leapşa asta nu a fost decît o nouă ocazie să te lauzi deci nu te mai smiorcăi atît. Şi cu ocazia asta trebuie să dai nişte explicaţii!

Mut Fuşte spunea...

explicaţii? aştept întrebări.

Ether spunea...

Nu pot să te întreb pe post dacă eşti un drogat, deci vorbim în particular. Xoxo!

Mut Fuşte spunea...

Sigur că poţi întreba! Şi eu sigur că pot răspunde: de ocazie.

Cristina STOIAN Aka GiaChasingDreams spunea...

"NU SUNT făcut pentru vitor(ul pe care multe îl doresc)"
vitor :P:P:P

ÎMI PARE RĂU ca nu te mai vad asa de des
ÎMI PLACE ca stii sa gatesti
NU SUNT in stare sa scriu asa frumos cu diacritice cum scrii tu
DANSEZ cu tine pt ca e distractiv :)

Mut Fuşte spunea...

Dacă tot e sa o pui de o leapșă, cum îi spun cei mai bătrâni decât mine, încearca propria ta versiune pe blogu-ți. Să vedem ce iese ...

Mut Fuşte spunea...

Am mâncat un ”ă” ... în ”încearcă” ...